مکان تبلیغات شما !!!

پنج روش برای بهبود نرخ تبدیل در کسب وکارهای B2B

تاریخ : 1396.12.25
نویسنده : khabaradmin
نظرات : 0
بازدیدها : 67
خبر 24 : پنج روش برای بهبود نرخ تبدیل در کسب وکارهای B2B  پنج روش برای بهبود نرخ تبدیل در کسب وکارهای B2B
  تولید محتوای ارزشمند
خریداران در بازار B2B به دلیل تصمیم گیری های مهمی که باید انجام دهند به دنبال اطلاعات کامل و تخصصی می گردند. شما با فراهم کردن اطلاعات مفید و مرتبط می توانید خود را به موقع در معرض دید قرار دهید.
 
  هدایت درست کاربران علاقه مند
کاربرانی که وارد سایت شده و درگیری اندکی با سایت داشته اند را باید بوسیله فرآیندهایی از پیش طراحی شده برای رسیدن به هدف نهایی که همان استفاده از خدمات می باشد هدایت کرد. با وجود نرم افزارهای Marketing Automation  این کار بسیار آسانتر شده است.
 فرستادن اطلاعات مرتبط و شخصی سازی شده کاربر با توجه به گذشته او در سایت و جستجوهایش، یکی از کارهای اصلی  برای این امر می باشد.

توجه به میکرو کانورژن ها
به دلیل طولانی تر بودن فرآیند خرید در بازار B2B درگیر نگه داشتن کاربران از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. به همین دلیل اکشن های کوچک می توانند مهم باشند. مواردی مانند: تماشای ویدیو، دانلود کتابچه معرفی محصول، ثبت نام در خبرنامه.
ساختار طراحی این اکشن ها باید با استراتژی بازاریابی محتوایی شما در یک راستا باشند. محتواهای مفید به همراه اکشن هایی در جای مناسب کاربر را میتواند هر چه زودتر به خرید نزدیک کند.

  اندازه گیری همه ی اکشن های کاربران در سایت
اندازه گیری و فهمیدن چگونگی تعامل کاربران با سایت اطلاعات خوبی میتواند به ما بدهد. با استفاده از این اطلاعات می توان دید مناسبی پیدا کرد و برای بهینه سازی، دستورالعمل هایی را تعریف کرد.

اندازه گیری تماس ها
کسانی که به مرحله تماس تلفنی میرسند خیلی نزدیک به خرید نهایی هستند. مانند اندازه گیری اکشن های سایت میتوان برای این تماس های تلفنی هم شاخص هایی تعریف کرد و آنها را اندازه گیری کرد و در طول زمان بهبود داد.
دسته بندی :  ---

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

بالا