مکان تبلیغات شما !!!

گوگل و پیامدهای جستجوی معنایی برای کسب و کارهای اینترنتی

تاریخ : 1397.01.14
نویسنده : khabaradmin
نظرات : 0
بازدیدها : 65
خبر24:گوگل و پیامدهای جستجوی معنایی برای کسب و کارهای اینترنتی

گوگل به سمت الگوریتم های بسیار هوشمندانه تر در روش جستوی معنایی است.جستجوی معنایی یا همان semantic search مقوله جدیدی نیست! اما کسب و کارهای اینترنتی می بایست توجه ویژه به جستجوی معنایی و مفهومی داشته باشند .تولید محتوای موثر و غنی که مخاطب را اقناع کند در چارچوب جستجوی معنایی خواهد بود.

در تعریف ساده و کوتاه اینطور میتوان جستجوی معنایی را توضیح داد که جستجوی معنایی یک روش و الگوریتم برای پیوستگی دانش و محتواست که به مانند یک زنجیره توسط انسان ها در روند جستجوی مفاهیم و دانش و دانسته ها ایجاد میگردد در حقیقت گوگل با داشتن دیتای کامل از نحوه جستجو ها و کلمات جستجو توانسته است یک روند مفهومی و معنایی در جستجوی کلمات ایجاد کند . هوش مصنوعی به عنوان مغز متفکر جستجوی معنایی گوگل است. شبکه عصبی بسیار هوشمند گوگل با یک الگوریتم معنایی مفهومی هوشمند کلمات را که مورد جستجو توسط کاربران قرار میگرد با یک رشته منظم بهم پیوند میزند که این در حقیقت همان جستجوی معنایی خواهد بود .

کسب و کارهای اینترنتی می بایست توجه دویژه به کلمات جستجو شده توسط کاربران گوگل داشته باشند تا بتوانند یک برنامه خوب برای تولید محتوای موثر داشته باشند.
دسته بندی :  ---

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

بالا