مکان تبلیغات شما !!!

فروش اجتماعی (social selling) چیست؟

تاریخ : 1397.01.24
نویسنده : modir
نظرات : 0
بازدیدها : 38
خبر۲۴:فروش اجتماعی (social selling) چیست؟فروش اجتماعی (social selling) چیست؟
فروش اجتماعی یکی از اصطلاحاتی است که احتمالا خیلی می شنوید اما ممکن است نتوانید آن را تعریف نکنید. در Sandler Training، فروش اجتماعی اینگونه تعریف می شود: «استفاده از شبکه ها و منابع اینترنتی برای اضافه کردن مشتری ها ، فرصت ها و اطلاعات بیشتر به مسیر فروش».

بسیاری از افراد فروش اجتماعی را با بازاریابی رسانه های اجتماعی اشتباه می گیرند. آنها فکر می کنند که معنای فروش اجتماعی داشتن هزاران نفر دنبالگر آنلاین در اینستاگرام، لینکداین و توییتر است که می توان پیامهای زیادی را به آنها فرستاد و مردم را بر مبنای call to action در آن پیامها به خرید دعوت کرد. شاید تعریف درست باشد، چرا که جنبه ای از بازاریابی رسانه های اجتماعی است و رسانه ها خود بخشی از فروش اجتماعی اند – اما اگر در یک شرکت با ۵۰۰ فروشنده اتفاق بیفتد چندان قابل سنجش نیست. بعید است که ۵۰۰ نفر فروشنده هر کدام متخصصان صنعتی با هزاران دنبال کننده باشند. انتظار داشتن از آنها برای کسب در آمد از کل افراد غریبه، با استفاده از قدرت توییت قانع کننده ، خیلی واقع بینانه نیست.
با این وجود، آنچه امکان پذیر است استفاده از رسانه های اجتماعی برای افزودن افراد، فرصت ها و اطلاعات بیشتر به شبکه تان است. اگر به اطراف نگاه کنید، می بینید که امروزه اکثر متخصصان فروش همین کار را انجام می دهند.
فروش اجتماعی مرز بین بازاریابی و فروش را محو کرده است، اما به عنوان یک فروشنده، باید آن را برای خودتان دوباره تعریف کنید. آیا برای ایجاد یک مخاطب هزینه پرداخت می کنید یا برای باز و بسته کردن درهای فرصت هزینه می دهید؟ اگر پاسخ شما مورد دوم است، از نو بنشینید و به این فکر کنید که چگونه می توان لیدها و افراد مشکوک به لید  را از بازاریابی رسانه های اجتماعی بیرون کشید و آنها را به سرنخ فروش تبدیل کرد.
@daneshbonyann
دسته بندی :  ---

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

بالا