مکان تبلیغات شما !!!

هزینه تبلیغات و بازاریابی برای کسب و کار آنلاین

تاریخ : 1396.10.22
نویسنده : khabaradmin
نظرات : 0
بازدیدها : 81

هزینه تبلیغات و بازاریابی برای کسب و کار آنلاین

مسئله ای که برای اکثر کسب و کار های نا آشنا با حوزه وب پیش می آید، تنوع راهکارهای ارائه شده برای تبلیغات است. پس بهتر است قبل از این که به هزینه تبلیغات و بازاریابی بپردازیم اصولا بیاید تقسیم بندی که می توان داشت را برای شما در آموزش بازاریابی اینترنتی معرفی کنیم:
برای هزینه تبلیغات در نظر داشته باشید که روش های مختلف تبلیغات و بازاریابی اینترنتی در فضای مجازی بصورت کلی این روش ها به دسته های ذیل تقسیم خواهند شد:
•    تبلیغات کلیکی و بنری
•    بازاریابی محتوا و سئو
•    شبکه های اجتماعی (که بازاریابی با اینستاگرام نیز بخشی از آن است)
•    رپورتاژ و آگهی
•    سایت های ویدئو
البته در موارد بالا بخشی هم پوشانی وجود دارد. به طور مثال در سایت های ویدئو بازاریابی محتوا می شود و شبکه های اجتماعی نیز همینطور است. اما جهت بیان خلاصه به ذکر سر تیتر ها اکتفا شده است.
نکته حائز اهمیت استفاده از روش های تبلیغات با بررسی و اولویت دهی و یک سناریو مشخص است. آیا با صرف یک هزینه تعداد مشتری لازم را کسب خواهد کرد؟ با سرمایه گزاری روی سایت دفتر کار مجازی شما رونق می گیرد و دیر یا زود  مشتریان با شما شروع به ارتباط می کنند.
در بازاریابی اینترنتی هزینه تبلیغات که شما به صورت کلی باید صرف تبلیغات کنید شامل دو بخش کلی می شود.
1- تیم بازاریابی و تبلیغاتی که موارد تبلیغی همچون عکس ها، بنرها، ویدئو ها، محتوا و شعار های تبلیغاتی را برای شما آماده می کنند. این تیم یا گروه چه داخلی باشند و چه خارجی از سازمان شما مستقر باشند( به این معنی که در شرکت شما بخشی برای طراحی و تدوین خواسته شما وجود دارد یا این که این موارد برای شما ارسال می شوند و به صورت برون سپاری انجام می شوند.) دو وظیفه اصلی دارند. که اولی مربوط به پشتیبانی و ساخت بنر و عکس است و دومی هدایت شما و برنامه ریزی و طرح های خلاق برای کسب و کار شماست. این تیم مشخص کننده این موضوع است که شما بایستی از چه سایت هایی، صفحاتی، یا روش هایی برای تبلیغات خود استفاده کنید.
2- دومین هزینه تبلیغات مربوط به مواردی می شود که باید برای نمایش تبلیغات در سایت ها، گوگل ادوردز، کانال های پربازدید، صفحات پر مخاطب در اینستاگرام و کلیه مراکزی است که یا شریک تجاری شما محسوب می شوند و یا از مدت ها قبل بستر مناسبی را جهت تبلیغات کسب و کار ها و گرفتن هزینه تبلیغات از آن ها آماده کرده اند.
جمع بندی
به یاد داشته باشید تبلیغات و هزینه تبلیغات چیزی نیست که شما با یک بار پرداخت بتوانید بازخورد بسیار متفاوتی و راضی کننده داشته باشید. برای تبلیغات باید استمرار داشته باشید. درصدی از موفقیت در تبلیغات مربوط به تجربه و تبحر تیم هدایت کننده شما می شود. و درصدی نیز واقعا قابل پیش بینی نیست و با امتحان کردن بهترین روش های مشاور شما در بخش تبلیغات روند بهتری و موثری تری را در آینده می توانید ادامه دهید. بازاریابی با اینستاگرام یکی از روش هایی است که به شما واقعا در توسعه کسب و کارتان کمک می کند.


دسته بندی :  ---

نظر دهید :

نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود

بالا