به گزارش خبر۲۴ به نقل از شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) : طبق گزارش جدید Metricool درباره عملکرد لینکدین در سال 2025، این پلتفرم همچنان به رشد خود ادامه میدهد و ویدیوها و پستهای نظرسنجی بیشترین تأثیر را در افزایش تعاملات کاربران دارند. در این تحلیل، دادههای 577,180 پست از 47,735 صفحه لینکدین جمعآوری شده است که نشاندهنده روندهای جدید در تعاملات است.
در ادامه گزارش، مشخص شده که ویدیوها در لینکدین بهطور چشمگیری در حال افزایش هستند. بهویژه، نمایش کلی ویدیوها تا 73 درصد افزایش یافته و بازدید از ویدیوها 52 درصد رشد کرده است. این رشد بهخوبی نشاندهنده توجه الگوریتم لینکدین به محتوای ویدیویی است.
از آنجایی که کاربران در سالهای اخیر 36 درصد ویدیوهای بیشتری تماشا کردهاند، این پلتفرم بر j,gdn محتوای ویدیویی متمرکز شده و این نوع محتوا به یکی از اصلیترین عوامل جذب مخاطب تبدیل شده است.