رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸
  • کد خبر : ۱۳۳۲
  • مشاهده :  115 بازدید
  • چاپ خبر : دیجی کالا
دیجی کالا
فروشگاه اینترنتی ;

دیجی کالا

ديجي‌كالا بزرگ‌ترين فروشگاه اينترنتي كشور، اينك در آستانه‌ي دهمين سال فعاليت، با گستره‌اي از كالاهاي متنوع براي تمام اقشار جامعه و هر رده‌ي سني، براي كاربران خود «تجربه‌ي لذت‌بخش يك خريد اينترنتي» را تداعي مي‌كند. «ارسال سريع»، «ضمانت بهترين قيمت» و «تضمين اصل بودن كالا» سه اصل اوليه است كه ديجي‌كالا از نخستين روز تاسيس سعي كرده به آن پايبند باشد و با رعايت اين سه اصل، هرسال، حوزه‌هاي تازه‌اي را در فروش كالا و خدمات، به دايره‌ي فعاليت خود افزوده است.

دیجی کالا در حال حاضر به‌طور متوسط با روزانه ۲ میلیون بازدید، سومین سایت پربازدید کشور است. دیجی‌کالا با در اختیار داشتن ۵ میلیون کاربر ثبت نام کرده نزدیک به ۲ میلیون کاربر با تجربه‌ی خرید دارد. این استارتاپ موفق ۲۶۰۰ شغل مستقیم و ده‌‌ها هزار شغل غیر مستقیم ایجاد کرده است و حدود سه هزار فروشنده در مرکز فروشندگان آن فعالیت می‌کنند و بیشتر از ۹۰ درصد بازار خرده‌فروشی آنلاین کشور را در اختیار دارد. هرچند دیجی‌کالا در آستانه‌ی کسب عنوان بزرگ‌ترین وب‌سایت خرده فروشی آنلاین خاورمیانه است، اما باید به این نکته اشاره کنیم که میزان فروش اینترنتی کالاها در کشور کمتر از یک درصد حجم فروش را در اختیار دارد که نشان از ضعف این حوزه از بازار در کشور دارد

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه