menusearch
خبر 24

روابط‌عمومی‌ها باید ترجمان مطالبات مردم باشند

جستجو
جستجو
۱۴۰۴/۲/۲۷ شنبه
(0)
(0)
روابط‌عمومی‌ها باید ترجمان مطالبات مردم باشند
روابط‌عمومی‌ها باید ترجمان مطالبات مردم باشند

سخنگوی دولت در گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی کشور عنوان کرد : روابط عمومی‌ها باید کارشان این باشد که بتوانند روایت منسجم بسازند.

 

🔹ساختن روایت منسجم وقتی که دستگاه‌های ما هر کدام کار تخصصی خود را انجام می‌دهند و بعضا به خاطر تفاوت در اهداف جزء متحد با هم نیستند، دشوار است.

 

🔹این امر جزء چالش‌های روابط عمومی‌ها است. آن‌چه جامعه از روابط عمومی‌ها انتظار دارد؛ به تصویر کشیدن روایتی است از آنچه در درون سازمان‌ها در راستای رفع نیازهای مردم محقق می‌شود.

 

🔹روابط عمومی‌ها باید ترجمان عملیات سازمان برای آنچه مردم می‌خواهند فهم کنند و ترجمان مطالبات مردم برای اقدام سازمان‌ها باشند.

 

🔹شاید از همین جهت است که می‌گویند روابط عمومی‌ها چشم و گوش سازمان‌ها هستند.