menusearch
خبر 24

کاربرد تایید اجتماعی یا social proof برای فروش بیشتر 

جستجو
جستجو
۱۴۰۴/۳/۱۳ سه شنبه
(0)
(0)
کاربرد تایید اجتماعی یا social proof برای فروش بیشتر 
کاربرد تایید اجتماعی یا social proof برای فروش بیشتر 

یک روش قدرتمند برای برجسته شدن در میان رقبای مختلف و قانع کردن جامعه هدف برای خرید انحصاری از شما، ایجاد تایید اجتماعی است، به این معنا که با ساختن یک برند تجاری قابل اعتماد، مشتریان بالقوه‌تان را مجاب کنید تا مانند مشتریان فعلی تان از محصولات و خدمات شما استفاده کنند و واضح است که این‌کار بسیار به افزایش فروش به ویژه فروش آنلاین محصولات شما کمک می‌کند.

 

مثلا برای افرادی که در وبسایت شما کامنت میگذارند، عکس کوچکی از چهره آنان نشان دهید. این ثابت می‌کند که شما کامنت­ها را خودتان درست نکرده اید و همچنین راهی برای ارتباط کاربران با افرادی که این کامنت­ها را نوشته‌اند، فراهم می‌کند. برای دستیابی به این هدف مهم مثلا می­توانید با ارائه نوعی اطلاعات تماس، مثل عکس‌ها و یا نام کاربری توییتر یا اینستاگرام کسانی که از محصولات و خدمات شما استفاده کرده‌اند، این امکان را ایجاد کنید که مشتریان بالقوه بتوانند از صحت مشخصات کسانی که شما از آن‌ها به عنوان خریدار یاد کرده‌اید، اطمینان حاصل کنند.