menusearch
khabar24.ir

خبر۲۴:میزان اثرگذاری سوشیال مدیا و مارکتینگ بر کسب و کارها

جستجو
جستجو
۱۴۰۳/۸/۱۲ شنبه
(0)
(0)
خبر۲۴:میزان اثرگذاری سوشیال مدیا و مارکتینگ بر کسب و کارها
خبر۲۴:میزان اثرگذاری سوشیال مدیا و مارکتینگ بر کسب و کارها

به گزارش خبر۲۴: رسانه های اجتماعی (سوشیان مدیا) بر زندگی روزمره مردم اثرات فراوانی گذاشته است

سوشیال مدیا ها همواره می‌کوشند با گرد هم آوردن بسیاری از انسان و ایجاد سرگرمی و ارتباطات موثر، تاثیر فراوانی را بر زندگی روزمره داشته باشند

اما آنچه بسیار حائز اهمیت است چگونگی بهره مندی از سوشیال مدیاها در راستای اهداف انسانی است

به عنوان مثال صاحبان کسب و کار ها از بستر سوشیال مدیاها(رسانه های اجتماعی) برای معرفی و تبلیغ کسب و کار بهره می‌برند بنابراین سوشیال مدیاها هنگامی که به فضای کسب و کارها کمک نمایند و بازار را برای معرفی کالاها و خدمات فراهم نمایند سوشیال مدیا مارکتینگ را شکل خواهند داد که رشته ای بسیار مهم دانشگاهی است و کسب و کارها هم واحد و دپارتمان اختصاصی را به این امر مهم اختصاص خواهند داد

 

تعریف سوشیال مدیا مارکتینگ ؛

سوشیال مدیا مارکتینگ یا «Social Media Marketing» صورتی از بازاریابی دیجیتال است که در آن برای تبلیغ محصولات یا خدمات یک برند از شبکه‌ها و پلتفرم‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها استفاده می‌شود. سوشیال مدیا مارکتینگ که به آن بازاریابی شبکه‌های اجتماعی نیز گفته می‌شود بستری برای برقراری ارتباط با مخاطب و یا مشتریان است

 

کدخبر:ع.ک۵۸۶۲