از آنجایی که گوگل و دیگر موتور های جستجو عمیقاً به دنبال بخش بندی محتوا و تبدیل آن به داده های قابل اندازه گیری هستند، به دست آوردن اطلاعات درباره ی انواع داده ای که کاربران به دنبالشان میگردند از هر زمان دیگری برای بازاریابان ساده تر شده است.
🎯به لطف داده حجیم، متخصصین سئو میتوانند راحت تر از هر زمان دیگری کلمات کلیدی را دنبال و تحلیل کنند، بهینه سازی را روی صفحه انجام دهند، و به بک لینک و دیگر حوزه های مهم بهینه سازی مثل سئوی محلی، بهینه سازی برای موبایل، همخوانی با چارچوب های کیفی، سئوی جهانی، بازگشت سرمایه گذاری سئو و بازاریابی محتوایی بپردازند.