به گزارش خبر۲۴ به نقل از پیوست، در جنگ دوازده روزه، قطع اینترنت به عنوان یک دفاع سایبری اتخاذ شد و خدماترسانی بسیاری از کسبوکارها از جمله بازیسازی تحت تاثیر این تصمیم قرار گرفت. ابوالفضل صادق مدیرعامل استودیو بازیسازی تتراپازل و رئیس کمیسیون بازی سازمان نظم صنفی رایانهای، اینترنت آزاد و بدون اختلال را به عنوان اصلیترین نیاز این صنعت در این روزها مطرح کرد.
🔹به گفته او در پویش همهبازی حدود نه میلیون کاربر شرکت کردند.
🔹ابولفضل صادق درباره بزرگترین چالش بازیسازها در روزهای جنگ گفت:
بزرگترین چالش ما قطعی اینترنت بوده است. اینترنت برای بازیسازها مانند هوا میماند اگر این هوا را از آنها بگیرید نابود خواهند شد؛ البته این موضوع برای دیگر استارتاپها در حوزههای مختلف نیز صادق است در واقع نبود اینترنت از خود جنگ آسیبزاتر است.