menusearch
خبر 24

روابط عمومی‌ها نگهبانان سرمایه اجتماعی و حافظان برند جمهوری اسلامی‌اند

جستجو
جستجو
۱۴۰۴/۲/۲۳ سه شنبه
(0)
(0)
روابط عمومی‌ها نگهبانان سرمایه اجتماعی و حافظان برند جمهوری اسلامی‌اند
روابط عمومی‌ها نگهبانان سرمایه اجتماعی و حافظان برند جمهوری اسلامی‌اند

به گزارش خبر۲۴ به نقل از خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در نخستین نشست مدیران ارتباطات شهرداری‌های کشور، با تاکید بر نقش کلیدی روابط عمومی‌ها در مدیریت بحران، حفظ اعتماد عمومی و ترمیم سرمایه اجتماعی، خواستار روایت‌گری صادقانه و حرفه‌ای از اقدامات دولت شد و از سیاست «وفاق ملی» به عنوان راهبرد دولت برای انسجام ملی و مشارکت همگانی یاد کرد.

 

🔹الیاس حضرتی در ابتدای سخنان خود، ضمن تبریک روز روابط عمومی و گرامیداشت سالگرد شهادت شهید جمهور و شهدای خدمت، به تبیین سیر تکامل نگاه به روابط عمومی پرداخت و گفت: نگاه به روابط عمومی در مسیر تکامل خود از یک ابزار تبلیغاتی ساده فراتر رفته و امروز به عنوان فرایندی برای ایجاد فهم مشترک بین سازمان و ذی‌نفعان شناخته می‌شود. روابط عمومی باید نه تنها از منافع مشترک دفاع کند، بلکه فهم مشترک از این منافع را در جامعه ایجاد کرده و برای تحقق آن، به گفت‌وگوی دوطرفه با مردم بپردازد.