مهدی عارفپور با اشاره به سابقه دیدارهای مردمی مدیران و مسئولان وزارت کشور اظهار کرد: در راستای اجرای دستورات ریاست محترم جمهور و تأکیدات مقام عالی وزارت با ابتکار مرکز بازرسی و ارتباطات مردمی وزارت کشور، تحولی در دیدارهای مردمی این وزارتخانه ایجاد شد؛ در همین راستا یک میز ارتباطات مردمی یا میز خدمت برای تسهیل دسترسی شهروندان در ورودی ساختمان اصلی ستاد وزارت کشور ایجاد شد.
🔹عارف پور ضمن ارائه گزارشی از جلسات ملاقات مردمی که تاکنون برگزار شده گفت: الحمدلله همکاری خوبی را از سوی حوزههای مختلف مخصوصاً حوزههایی که با درخواستهای پرشمار مردم مواجه بودند، شاهد بودیم؛ همه حوزه ها در حد و تراز معاونین محترم وزیر، روسای سازمان ها و مراکز در این جلسات حاضر شدند که البته به همراه روسای ادارات و مدیران کل و کارشناسان مربوط بود تا در اسرع وقت به مشکلات رسیدگی شود.
🔹رییس مرکز بازرسی وزارت کشور گفت: معمولا صبح سه شنبه ساعت 10 تا 12 روز ملاقات های مردمی در وزارت کشور است، این جلسات به تناسب تقاضاهای مردمی به معاونت های مختلف برگزار میرود؛ طبیعی است برخی از معاونت ها، دستگاه ها و سازمان ها بنا به ماهیت ماموریت هایشان ارباب رجوع بیشتری داشته باشند.