رئیس سازمان اداری و استخدامی در جمع مدیران نظارت و بازرسی دستگاههای اجرایی عنوان کرد : مردم از نحوه ارائه خدمات دولت رضایت کافی ندارند، مطالعات فراوانی در خصوص مسائلی که منجر به نارضایتی مردم از نظام اداری کشور میشود، انجام شده و بر اساس نتایج آن، به نظر میرسد که ایجاد سامانه فوریتهای اداری، میتواند ابزاری در جهت جلب رضایت شهروندان و ایجاد تحول در نظام اداری کشور باشد.
🔹ابزار و امکانات زیادی بررسی شده تا بتوانیم به ابزاری برسیم که انتظارات مردم و علل نارضایتی آنان از نظام اداری را احصا کنیم، از طریق سامانه فوریتهای اداری، دادههای مختلف از نارضایتی مردم را میتوانیم جمع کنیم تا مبنای تصمیمگیری ما در نظام اداری کشور شود.
🔹حل مشکلات مردم در لحظه از مزیتهای راهاندازی سامانه فواد است، پای کار آمدن مدیران و کارمندان باحوصله و صبور موجب موفقیت این ایده خواهد شد تا مردم از ارائه خدمات دولت رضایت داشته باشند و سطح اعتمادشان به دولت بالاتر برود.