در آستانه بیستمین سالگرد فعالیت خود، یوتیوب دیگر تنها یک پلتفرم اشتراکگذاری ویدئو نیست؛ این شرکت حالا بهعنوان یکی از ستونهای اصلی صنعت رسانه شناخته میشود و با بهرهگیری از جدیدترین فناوریهای هوش مصنوعی، قصد دارد تجربه تولید و مصرف محتوای ویدئویی را متحول کند.
🔹 به گزارش خبر۲۴ به نقل از پیوست، این پلتفرم در تلاش است تا با قابلیتهای جدید هوش مصنوعی، از ابزارهای هوشمند تولید محتوا گرفته تا دوبله زنده و ترجمه آنی، قابلیتهایی را در اختیار تولیدکنندگان محتوای خود بگذارد تا مرزهای نفوذ آنها را تا فراتر از مرزهای زبانی گسترش دهد.